Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Ποιός παγίδευσε τον Γ. Παπανδρέου;

'Εντονα δυσαρεστημένοι οι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού
- Θεωρούν οτι παγίδευσαν τον Γιώργο αυτοί που τον έπεισαν να υπογράψει την επίταξη των φορτηγών που δεν έγινε ποτέ
- "Επρεπε να ερευνήσουν αν μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος και αν υπάρχει υποδομή", υποστηρίζουν
- Δεν υπολόγισαν οτι ο "δεξιός" νομάρχης θα κωλυσιεργούσε στην επίταξη λόγω εκλογών 
Το φιάσκο της επίταξης, οδήγησε μια κυβέρνηση στα πρόθυρα νευρικής κρίσης και τον πρωθυπουργό να αναρωτιέται ακόμα και σήμερα πως πείστηκε να λάβει μια τόσο σοβαρή απόφαση χωρίς να υπάρχουν οι υποδομές αλλά και χωρίς να συνυπολογιστούν οι κομματικές θέσεις των νομαρχών οι οποίοι έβαλαν κι αυτοί τρικλοποδιά στα σχέδια της κυβέρνησης.

Από την στιγμή που λήφθηκε η απόφαση για την πολιτική επιστράτευση των απεργών, όλοι περίμεναν να λειτουργήσει το κράτος. Το αυτονόητο δηλαδή. Κι όμως για ακόμα μια φορά διαψεύσθηκαν. Η πολιτική επιστράτευση ήταν ακόμα ένα φιάσκο, μια αυταπάτη για τον πολίτη που περίμενε με αγωνία να λήξει η ομηρία του από μια ομάδα εργαζομένων η οποία έπαιζε το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι με την κυβέρνηση.

Είχαν προηγηθεί συσκέψεις επι συσκέψεων στο Μέγαρο Μαξίμου. Μάλιστα η απόφαση για την επίταξη ανακλήθηκε δυο φορές - για άγνωστο λόγο - μεσα σε λίγα λεπτά μέχρι τελικά να ανακοινωθεί οτι ισχύει.

Αυτό που είναι πλέον γνωστό είναι οτι κανείς από τους συναρμόδιους υπουργούς δεν είχε σκεφτεί να ελεγχθεί εάν οι λίστες με τα ονόματα των ιδιοκτητών φορτηγών ήταν επικαιροποιημένες και κανείς επίσης δεν σκέφτηκε να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός που θα επόπτευε το έργο των νομαρχών έτσι ώστε να μην υπάρξουν παρατράγουδα. Εδώ αξίζει να υπενθυμίσουμε οτι οι πρώτες λίστες που εστάλησαν στις Νομαρχίες γύρισαν πίσω στο υπουργείο αφού ήταν ελλειπείς και οι σωστές πλέον λίστες έφτασαν στις Νομαρχίες 2 με 3 ώρες αργότερα πηγαίνοντας πίσω όλη την διαδικασία.

Από την Παρασκευή το βράδυ μέχρι και την Κυριακή το απόγευμα η υπογραφή του πρωθυπουργού για την επίταξη οχημάτων και υπηρεσιών, η οποία είναι η έσχατη λύση για μια κυβέρνηση, δεν ήταν τίποτε άλλο από μια υπογραφή χωρίς αντίκρυσμα!
Επι τρία 24ωρα μια ολόκληρη χώρα ήταν όμηρος της ανικανότητας συντονισμού δυο υπουργείων και έρμαιο στις κομματικές διαθέσεις κάθε Νομάρχη που ανάλογα με το κομματικό του χρώμα διένειμε ή έκανε πως διένειμε τα φύλλα πορείας στους απεργούς.
Πως λοιπόν τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και Εσωτερικών έσυραν ολόκληρη κυβέρνηση και τον ίδιο τον πρωθυπουργό σε μια τόσο σοβαρή απόφαση που όπως αποδεικνύεται νομικά δεν έχει καμία επίπτωση στους απεργούς; Πως δεν γνώριζαν για το αλαλούμ που δημιουργήθηκε με τις Νομαρχίες οι οποίες όπως φάνηκε ήταν και ανέτοιμες να εντοπίσουν τους ιδιοκτήτες των φορτηγών και να τους αποστείλουν τα φύλλα πορείας;
Από τις λίγες Νομαρχίες που ανταποκρίθηκαν ήταν εκείνη της Νομαρχίας Πειραιά.Ο κ. Μίχας έχει εκλεγεί Νομάρχης με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ.
Αντίθετα σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η Νομαρχία Θεσσαλονίκης έστειλε ελάχιστα φύλλα πορείας στην αστυνομία και κάποιοι συνδέουν αυτή την κωλυσιεργία με τον ίδιο το Νομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Νομαρχίας από τα 3377 έγγραφα επίταξης μέχρι και σήμερα έχουν ετοιμαστεί 2500 ενώ όπως μας είπαν από την Νομαρχία αυρίο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και θα είναι όλα τα έγγραφα έτοιμα.
Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά: Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης είχε επιδώσει μέχρι χθες περίπου 150 φύλλα πορείας σε ιδιοκτήτες βυτιοφόρων και άλλα 100 σε κατόχους φορτηγών Δημόσιας Χρήσης.
Οπως έγινε γνωστό από τις νομαρχίες, στον Νομό Χαλκιδικής επιδόθηκαν τα περισσότερα φύλλα πορείας σε σχέση με άλλους νομούς (συνολικά 219), στον Νομό Σερρών για 72 βυτιοφόρα και 16 φορτηγά, στην Ημαθία 13 και στο Κιλκίς 12.
Αυτό που ζήσαμε δεν ήταν τίποτε άλλο μια επιστράτευση-παρωδία. Και την πληρώσαμε ακριβά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου