Σύμφωνα με το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), με ζημίες της τάξης των 5εκ.€ ευρώ ημερησίως υπολογίζεται ότι επιβαρύνονται οι επιχειρήσεις των τομέων μεταφοράς, διαμεταφοράς και logistics..
λόγω της αποχής των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης από την εργασία τους.
Οι κινητοποιήσεις εκτιμάται ότι μπορεί να στοιχίσουν στις επιχειρήσεις του κλάδου ακόμη και 50 θέσεις εργασίας την ημέρα, αν συνυπολογιστεί το συνολικό ημερήσιο κόστος, με το οποίο τις επιβαρύνουν οι απεργίες και οι αποχές, εξαναγκάζοντάς τες σε περικοπές.
«Αν προστεθούν σε αυτές και οι ζημίες των εξαγωγικών επιχειρήσεων, λόγω αδυναμίας εκτέλεσης των συμβατικών τους υποχρεώσεων προς την πελατεία τους, το νούμερο γίνεται πολύ μεγαλύτερο», υπογραμμίζει η διοίκηση του ΣΕΒΕ, σύμφωνα με την οποία, σε μια περίοδο που η εικόνα της Ελλάδας πλήττεται ούτως ή άλλως από αρνητικά δημοσιεύματα, ενέργειες όπως η αποχή υποβαθμίζουν ακόμη περισσότερο το ελληνικό "εμπορικό σήμα" (brand name) διεθνώς.
Ο ΣΕΒΕ καλεί τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων και βυτιοφόρων να επιστρέψουν άμεσα στην εργασία τους, επισημαίνοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση, μετά το πέρας των κινητοποιήσεων, δε θα υπάρχει πλέον μεταφορικό έργο προς διεκπεραίωση, επειδή τα ελληνικά προϊόντα δε θα γίνονται πλέον δεκτά στο εξωτερικό (λόγω αθέτησης προθεσμιών, δυσφήμιησης κτλ).
Οι κινητοποιήσεις εκτιμάται ότι μπορεί να στοιχίσουν στις επιχειρήσεις του κλάδου ακόμη και 50 θέσεις εργασίας την ημέρα, αν συνυπολογιστεί το συνολικό ημερήσιο κόστος, με το οποίο τις επιβαρύνουν οι απεργίες και οι αποχές, εξαναγκάζοντάς τες σε περικοπές.
«Αν προστεθούν σε αυτές και οι ζημίες των εξαγωγικών επιχειρήσεων, λόγω αδυναμίας εκτέλεσης των συμβατικών τους υποχρεώσεων προς την πελατεία τους, το νούμερο γίνεται πολύ μεγαλύτερο», υπογραμμίζει η διοίκηση του ΣΕΒΕ, σύμφωνα με την οποία, σε μια περίοδο που η εικόνα της Ελλάδας πλήττεται ούτως ή άλλως από αρνητικά δημοσιεύματα, ενέργειες όπως η αποχή υποβαθμίζουν ακόμη περισσότερο το ελληνικό "εμπορικό σήμα" (brand name) διεθνώς.
Ο ΣΕΒΕ καλεί τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων και βυτιοφόρων να επιστρέψουν άμεσα στην εργασία τους, επισημαίνοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση, μετά το πέρας των κινητοποιήσεων, δε θα υπάρχει πλέον μεταφορικό έργο προς διεκπεραίωση, επειδή τα ελληνικά προϊόντα δε θα γίνονται πλέον δεκτά στο εξωτερικό (λόγω αθέτησης προθεσμιών, δυσφήμιησης κτλ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου