Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Το κράτος χρωστάει 9 εκατομμύρια από ΦΠΑ στην Cosco

Την ώρα που το υπουργείο Οικονομικών δεν αφήνει σε χλωρό κλαρί τους μικρούς και μεγάλους οφειλέτες του Δημοσίου


το ίδιο εμφανίζεται ως ο μεγαλύτερος φοροφυγάς αφού χρωστάει το ιλιγγιώδες ποσό των 9 εκατομμυρίων ευρώ στην κινεζική Cosco.

Μπορεί να περίσσεψαν τα χαμόγελα στην σημερινή συνάντηση της Λούκας Κατσέλη με τον Mr Cosco ωστόσο έκκληση του διευθύνοντα συμβούλου του κινεζικού κολοσσού να του δωθούν τα χρωστούμενα έκλεψε την παράσταση.

Ο κ. Wei Jiafu έφτασε να ζητήσει την διαμεσολάβηση της υπουργού στον υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου για να πληρωθεί η επιστροφή ΦΠΑ και να ρυθμιστεί το χρέος του ελληνικού Δημοσίου.

Παρόλα αυτά ο Mr Cosco ανέπτυξε τα σχέδια της εταιρείας του για το λιμάνι του Πειραιά, λέγοντας οτι υπάρχει ενδιαφέρον και για άλλες επενδύσεις στη χώρα αλλά το κύριο στοίχημα είναι η εξέλιξη του Πειραιά σε διεθνές εμπορευματικό κέντρο.

Οπως είπε το τελευταίο τρίμηνο του 2009 ο τζίρος της Cosco στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 23%, ενώ μέχρι τώρα για το 2010 η αύξηση φτάνει το 43%!

«Η Cosco θα τηρήσει τα συμφωνηθέντα, αυτά που υπογράψαμε», δήλωσε ο Wei Jiafu. Μάλιστα, ο «κάπτεν Wei”, όπως τον αποκαλούν οι συνεργάτες του, έχει ζητήσει από τρεις ναυτιλιακούς κολοσσούς που μαζί με την Cosco ανήκουν σε μια από τις μεγαλύτερες συμμαχίες μεταφοράς εμπορευμάτων στον κόσμο να κάνουν τον Πειραιά επίσημη «πύλη» για τις μεταφορές των θαλάσσιων εμπορευμάτων προς την Ευρώπη.


Οι Κινέζοι σχεδιάζουν να επενδύσουν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη αλλά και στα logistics στο Θριάσιο Πεδίο, ενώ εξετάζουν το ενδεχόμενο να μεταφέρουν στην Ελλάδα τα κεντρικά γραφεία της Cosco για την Ευρώπη εφόσον αυτό προκύψει από έρευνα βιωσιμότητας.

Ο captain Wei έχει ζητήσει από την Cosco Container Lines οκτώ πλοία μεταφορικής δυναμικότητας 5.500 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα, στο δρομολόγιό τους από την Κίνα στη Μεσόγειο να σταματούν από δύο φορές στο λιμάνι του Πειραιά.

Επίσης, έχει ορίσει το λιμάνι ως κέντρο μεταφόρτωσης της Cosco για την ανατολική Μεσόγειο.
Η Cosco σκοπεύει να αναπτύξει υπηρεσίες feeder (μικρότερων πλοίων) προς τις γειτονικές χώρες στη Μαύρη Θάλασσα, τη Νότια και την Κεντρική Ευρώπη, καθώς και τη Δυτική Μεσόγειο.
  
Ο πρόεδρος της Cosco είναι επίσης μέλος του κινεζικού Κοινοβουλίου, μέλος της Κ.Ε. του Κινεζικού Κομουνιστικού Κόμματος Κίνας και πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας του ΚΚΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου