Το πρόστιμο αφορά την παράβαση της υποχρεώσης να ενημερώσουν τους καταναλωτές για την αύξηση του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα.
Πρόστιμα συνολικού ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), προς τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, Cosmote, Vodafone και Wind για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών, κατά την αύξηση, στο διάστημα Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2009, του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, η αύξηση αυτή συνεπάγεται αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση για περίπου 4,2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου. Το επιβληθέν, με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας, πρόστιμο ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ για καθεμία από τις εταιρείες Cosmote και Vodafone, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο ευρώ για τη Wind.
Κατά την ΕΕΤΤ με την ενέργεια αυτή στην οποία προέβησαν οι τρεις εταιρείες, παραβιάστηκαν οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, του Κανονισμού Γενικών Αδειών και του Κώδικα Δεοντολογίας, καθώς, όπως αναφέρει, ο τρόπος γνωστοποίησης από κάθε εταιρεία της δυσμενούς για το καταναλωτικό κοινό αύξησης της ελάχιστης χρέωσης των υπηρεσιών της, κρίθηκε από ανεπαρκής έως παραπλανητικός, και μη σύμφωνος με τις ανωτέρω διατάξεις.
Το ύψος του προστίμου καθορίστηκε, με βάση τον αριθμό θιγόμενων συνδρομητών κάθε εταιρείας, τη βαρύτητα της παράβασης ανά περίπτωση και τη στέρηση της δυνατότητας καταγγελίας των συμβάσεων από τους συνδρομητές, οι οποίοι είδαν ξαφνικά να αυξάνονται εν αγνοία τους οι μηνιαίοι λογαριασμοί τους.
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, η αύξηση αυτή συνεπάγεται αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση για περίπου 4,2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου. Το επιβληθέν, με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας, πρόστιμο ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ για καθεμία από τις εταιρείες Cosmote και Vodafone, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο ευρώ για τη Wind.
Κατά την ΕΕΤΤ με την ενέργεια αυτή στην οποία προέβησαν οι τρεις εταιρείες, παραβιάστηκαν οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, του Κανονισμού Γενικών Αδειών και του Κώδικα Δεοντολογίας, καθώς, όπως αναφέρει, ο τρόπος γνωστοποίησης από κάθε εταιρεία της δυσμενούς για το καταναλωτικό κοινό αύξησης της ελάχιστης χρέωσης των υπηρεσιών της, κρίθηκε από ανεπαρκής έως παραπλανητικός, και μη σύμφωνος με τις ανωτέρω διατάξεις.
Το ύψος του προστίμου καθορίστηκε, με βάση τον αριθμό θιγόμενων συνδρομητών κάθε εταιρείας, τη βαρύτητα της παράβασης ανά περίπτωση και τη στέρηση της δυνατότητας καταγγελίας των συμβάσεων από τους συνδρομητές, οι οποίοι είδαν ξαφνικά να αυξάνονται εν αγνοία τους οι μηνιαίοι λογαριασμοί τους.
FreedomPop is Britian's #1 COMPLETELY FREE mobile communications provider.
ΑπάντησηΔιαγραφήWith voice, SMS and data plans will cost you £0.00/month.