Κυριακή 2 Μαΐου 2010

"Φίμωση σε ραδιόφωνο της Κέρκυρας"

Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΗ  (http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_8156.html )


"Αγαπημένο μου τρωκτικό ζω και εργάζομαι στην Κέρκυρα τα τελευταία 37 χρόνια ήμουν παιδί και γέρασα ήθελα να σας γράψω κάτι το οποίο μου εχει κάνει φανερά εντύπωση. Στο νομό υπάρχουν περίπου 20 ραδιωφ σταθμοί από τους οποίους οι 5 -6 είναι ενημερωτικοί και όλοι οι άλλοι μουσικοί .

Από το Νοέμβριο λοιπόν όλος παραδόξως ένας μουσικός ραδιοσταθμός άρχισε να μεταβάλει το πρόγραμμα... 

του σε ενημερωτικό πρόγραμμα για τις Ποιο πολλές ώρες της ημέρας άρχισα να ακούω μανιωδώς μια σειρά από σκάνδαλα και μίζες εκατομμυρίων ευρώ που αφορούσαν διάφορους εργολάβους έργων - δημαρχους, Νομάρχες ,περιφερειάρχες, βουλευτές κτλπ τα άκουγα και δεν τα πίστευα και έλεγα άρχισαν τα όργανα

Θα μπει το μαχαίρι στο κόκαλο …..

Σας γράφω λοιπόν με μεγάλη στενοχώρια γιατι ο σταθμός έδειχνε να μην φοβάται κανέναν και ότι θα γίνονταν κατι επιτέλους σε αυτό το υπέροχο νησί που έχει να δει υποδομές από την δικτατορία του Παπαδόπουλου ….

Ξαφνικά λοιπόν από το Πάσχα ο σταθμός άρχισε να παίζει μουσική ξανά και όλες οι εκπομπές και οι δημοσιογράφοι σταμάτησαν ……. Όταν τους ρωτάμε γιατί μας απαντούν ότι επειδή ήταν μουσικός σταθμός δεν μπορούσαν να συνεχίσουν αφού τα πρόστιμα από το Ε.Σ.Ρ θα έπεφταν βροχή…. γιατί έχουν βγάλει νόμο τα λαμόγια ότι αν είσαι μουσικός σταθμός λέει δεν μπορείς να λες ειδήσεις ….αποκαλύψεις, σχόλια κτλπ. Και λέω με το μυαλό μου γιατί τόσα χρόνια από όλους τους αλους ενημερωτικούς ραδιοφ σταθμούς Ποτέ δεν ακούσαμε το παραμικρό για τίποτα? Και αυτοί οι νόμοι ρε παιδί μου μιλάμε για φοβερή δημοκρατία …δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ…

Έτσι κάνουν να αποκοιμίζουν τον κόσμο να ακούτε όλοι μουσικούς σταθμούς να σας κοιμίζουν. κοιμηθείτε Έλληνες κοιμηθείτε όταν ξυπνήσετε ίσως να είναι αργά….."

Ευχαριστώ

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου